Vânzarea Directă înseamnă comercializarea produselor şi serviciilor în mod direct către consumatori, într-o manieră personală, la domiciliul lor sau al altor persoane sau în alte locuri decât locaţiile permanente de vânzare cu amănuntul. Vânzările directe se derulează în mod obişnuit prin explicaţia sau demonstraţia vânzătorilor, care oferă clienţilor toate detaliile despre produsul respectiv.
Industria vânzărilor directe se află într-o creştere continuă, iar în anul 2005 a generat o cifră de afaceri de aproape 100 miliarde de dolari în întreaga lume. (Sursa: Federaţia Internaţionala a Companiilor de Vânzare Directă, Statistici Internaţionale 2005).
Avantajele vânzării directe
Spre deosebire de locaţiile de vânzare clasice, vânzarea directă presupune comercializarea produselor şi serviciilor direct către consumatori. De regulă vânzarea directă implică şi explicarea produselor precum şi recomandări personalizate.
Vânzarea directă oferă clienţilor posibilitatea de a vedea, testa şi aprecia produsul în timpul liber, acasă sau cu prietenii. produsele sunt apoi livrate direct la adresa indicată de client.
FFi oferă totodată şi oportunitatea de a dezvolta o afacere proprie, de a acumula noi cunoştinţe, mai ales referitor la produse şi la tehnicile de management în afaceri. Profiturile intreprinzătorilor sunt direct proporţionale cu volumul bunurilor comercializate către clienţii finali şi constau din adaosul comercial şi bonusuri pe baza volumului de vânzări.
Beneficiind de un program de lucru flexibil, Intreprinzătorii pot alege să lucreze cu jumătate de normă pe lângă slujba cu norma întreagă, sau să transforme afacerea FFi într-o veritabilă carieră.
joi, 23 octombrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu